
Sıkça Sorulan Sorular
SSS - “Bu telefon numarasıyla yeni bir talep kaydı oluşturamıyoruz.” hatası nedir, ne yapmalıyım?
Bu hata, aynı telefon numarasıyla daha önce bir başvuru oluşturulmuş olması veya numaranın farklı bir üyelikte kullanılması durumunda ortaya çıkabilir.
Gerekli kontroller tamamlandıktan sonra tarafınıza “ONAY SMS” i gönderilecektir.
Mümkün olan en kısa sürede “ONAY SMS”’ ini size iletmek için çalışıyoruz.
İlerleyen zamanlarda SMS kutunuzu kontrol etmeyi unutmayınız. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
SSS - Başvuru Onayı Nasıl Yapılır?
1️⃣ DIGISMS başlığıyla gelen SMS’teki bağlantıya tıklayın.
2️⃣ Açılan sayfada seçtiğiniz paketin detaylarını inceleyin.
3️⃣ Sayfanın alt kısmında yer alan sözleşmeyi okuyun, onay kutularını işaretleyin ve “Onayla” butonuna basın.
Başvuru onayını adım adım incele.
SSS - Kutusuz Üyelik (beIN CONNECT) Nasıl Alırım?
✅ Paketinizi seçin ve başvuru formunu doldurun.
📲 Telefonunuza gelecek DIGISMS başlıklı kısa mesajdaki bağlantıya tıklayın.
✔️ Açılan sayfada başvuru onayınızı tamamlayın ve beIN CONNECT uygulamasını indirip giriş yapın.
SSS - Kutulu Üyelik (Uydu Cihazlı) Nasıl Alırım?
✅ Paketinizi seçin ve başvuru formunu doldurun.
📲 Telefonunuza gelecek DIGISMS başlıklı kısa mesajdaki bağlantıya tıklayın.
✔️ Açılan sayfada başvurunuzu onaylayın.
Adresinize en yakın teknik servisimiz, 0212 473 73 99 numaralı telefondan sizi arayarak uygun olduğunuz gün ve saat için kurulum randevusu oluşturacaktır.
Randevu günü, teknik servis ekibimiz adresinize gelerek uydu cihazı kurulumunu gerçekleştirecektir.
Başvuru Onayı Nasıl Yapılır?

DIGISMS’ten gelen SMS’teki linke tıklayın.

Seçmiş olduğunuz paket detaylarını inceleyin.
